Paylaş

6 Kasım 2018 Salı

FARKINDA MISINIZ?




Kaptırmış gidiyoruz kendimizi bir koşturmacanın içinde. Yaşımız kaç olmuş farkında değiliz.Çoğumuz saat kaç? Of hadi akşam olsun artık, biran evvel eve gideyim de geçeyim tv karşısına ooh keyfime bakayım derdinde.  Kaçınız hayır ben öyle değilim benim hayattan öğrenmem gereken şeyler var diyebiliyoruz, kaçımız içinde öğrenmek araştırmak için harlıyor ateşini...
    İşte benim hikayem tamda burada başlıyor. Olağan düzenin beni yutup gitmesine bir dur demeliydim. Fiziksel olarak çoğu zaman engellerle karşı kaşıya kalsam da içimde bu durumu değiştirmek adına kopardığım fırtınaları bir ben bir de Allah biliyor. Çok şükür başardım daha da  başarmam gerekenler var.
       Uyuyarak yaşamayalım arkadaşlar! Farkında olalım; aldığımız nefesin, bize bahşedilenlerin. Pozitif olalım, Dilinizden olumlu cümleleri düşürmeyelim. Evren isyanı kabul etmez, cezasını ağır verir. Yüreğinizin kapılarını evrene  sonuna kadar açın ve avaz avaz bağırın içinizden dışınızdan zorluklara inat mutluyum, herşey güzel olacak, evren senden güzel enerjiler istiyorum diye haykırın.İnanın karşalığını alacaksınız buna tüm kalbinizle inanın.
Güç sizde siz isterseniz gelir ya güzellikler ya da mutsuzluklar...HAYDİ KENDİ ANAHTARIMIZI  BULUP AÇALIM  KALBİMİZİ ÇAĞIRALIM EN GÜZEL DÜŞÜNCELERİ YERLEŞTİRELİM KALBİMİZE SIKI SIKI TUTUNALIM HAYATIN GÜZELLİKLERİNE...

Hiç yorum yok:

PİRİ REİS'İN 500 YILLIK GİZEMLİ HARİTASI

       Deniz savaşlarındaki başarılarıyla ve önemli katkıları ile tanınan Piri Reis'in 1513 yılında çizdiği dünya haritasının gizemleri ...